روز مادر مبارک
فانوس عشق

به نام مکانیک قلب های تصادفی

 

بچه ها روزه مادر رو پیشاپیش تبریک میگم

  اهنگه وبمو به مناسبت روز مادر گذاشتم
امیدوارم ازش لذت ببرین

آری تنها کسی که شاید همه ما جود پاکش را حس کرده باشیم و شاید کسانی هم در این میان باشند که وجود مقدسش را احساس نکرده باشند.شاید مادر یک کلمه باشد اما دریای از معانی است، مادر برای من آموزگار عشق و محبت است، مادر برای من همدم و غمخوار است و مادر برای من دریایی است که اگر نباشد همیشه تشنه می مانم.

امیدوارم که همه شما قدر مادرانتونو بدونید و همین جا برای همه شما و همه مادران دعا میکنم و آرزو دارم سالیان سال در کنار مادراتون باشید و خدا همه مادران را حفظ کند.

و برای همه عزیزانی که مادرانشان را از دست دادند از خدای بزرگ و مهربان طلب صبر و آرامش می کنم.

در همین پست از شما عزیزان می خوام که یک فاتحه نثار روح همه مادران بکنید.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در چهار شنبه 20 ارديبهشت 1398برچسب:,ساعت 19:19 توسط محیا| |


قالب وبلاگ : قالب وبلاگ

 فال حافظ - فروشگاه اینترنتی - قالب وبلاگ